środa, 28 kwietnia 2010

zasiewy lnu i roślin barwierskich

Dwa dni temu mąż zasiał nasiona lnu ,aż sześć odmian ,będą to poletka doswiadczalne, jesteśmy ciekawi czy na naszych piaskach lesnych urośnie. Ja juz wysiałam nasiona kwiatów barwierskich,które wykorzystamy na warsztatach do barwienia bawełny ,lnu i jedwabiu.
Wysiałam na grzątkach buraczki, marchewkę,pietruszkę, koperek posadziłam cebulkę słodką i rodzinną dymiłam całą zimę na piecu kaflowym w kuchni.
Dziś zauważyłam pierwszego dudka, inforuję że juz przyleciały, w naszych starych brzozach maja gniazda ,więc będą nam towarzyszyć przez całe lato,obudziły sie ze snu nietoperze, które juz urządzają po zmroku tańce nisko nad głowami, są takie radosne jak krążą wokół domu i drzew, mozna obserwować z tarasu,
Wkoło już się zieleni idzie maj.


Bogdan małym siewniczkiem sieje len w odstępach 12,5 cm

trawa już sie za zieleniała , jest cicho pięknie i spokojnie

2 komentarze:

  1. Ależ super że już len wysiany!
    Mi przyjdzie wysiewać 1 maja;] Pan profesor by się załamał! Niech zatem pięknie rośnie kochana! Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bym chciała, żeby przyniósł dobre plony, bo czekają nas warsztaty tkackie we wrześniu,ciekawych zapraszamy na pobyt do Leśnego Dworku

    OdpowiedzUsuń